nasza oferta

Protetyka

Najlepszym sposobem na odbudowanie zniszczonego zęba są korony protetyczne. Wykonuje je na podbudowie metalowej. Kompozytowa lub CrCO korona pokryta jest porcelaną przez co jest niewidoczną na zewnątrz.

Najlepszy efekt kosmetyczny uzyskuje się stosując korony pełnoceramiczne, bez metalu. Przy uzupełnieniu braków w uzębieniu stosujmy mosty ceramiczne na stałe na zębach własnych pacjenta.

Korony protetyczne niczym nie róznią się od zęba naturalnego. Gwarancją jakości i estetyki prac są najlepsze w kraju pracownie protetyczne.

Przy rozległych brakach zębowych stosuję protezy szkieletowe. Są to konstrukcje metalowe z ograniczona płyta a mocowanie odbywa się przy pomocy zasów zatrzaskowych lub koron teleskopowych.

Zęby lekko uszkodzone, przebarwione można skorygować wykonująć licówki ceramiczne. Sa to nakładki na ząb trwale mocowane do przedniej powierzchni zęba.

Używając tych elementów mocujących uzyskujemy znakomite efekty kosmetyczne.

Bóle twarzy

Leczenie zaburzeń stawu skroniowo - żuchwowego, bóli pochodzenia mięśniowego, głowy.

Stomatologia estetyczna

Wybielanie zębów

Stosujemy metodę nakładkową -  wybielanie zębów wybierająć indywidualne nakładki na zęby do których pacjent aplikuje żel wybielający przez 8 -10 dni.

Higiena

Usówanie osadu i kamienia aby zapobiec chorobom przyzębia. Zabieg wykonuje się przy użyciu ultra dzwiękówi piaskowania. Na koniec zęby polerujemy za pomocą szczoteczek i past.

Zabieg należy wykonywać nie rzadziej niż co 6 miesięcy.

Wypełnienia

Wykonuje wypełnienie w zębach mlecznych i stałych materiałami odpowiednio dobranych do indywidualnych sytuacj stosujemy kompozyt, glass-ionomery, ceramikę.

Lakowanie

Zabieg profilaktyczny przeznaczony do zabezpieczenia zębów trzonowych i przedtrzonowychu dzieci.